Wat is jouw merkverhaal?
Weet jij waarom je doet wat je doet? Wat is voor jou belangrijk? Wat maakt jou uniek? Waar sta jij echt voor? Waarin onderscheid jij je van de rest? Bij een branding fotoshoot vertellen we jouw merkverhaal als ondernemer in beelden.
Misschien heb je over bovenstaande vragen al eens nagedacht en denk je dat jouw verhaal misschien niet interessant genoeg is. Maar mensen doen liever zaken met mensen dan met bedrijven. Klanten vinden het makkelijker om zich te binden aan een persoonlijkheid.
Hoe dan?
- Vertel een eerlijk verhaal. Neem de tijd om na te denken over de vraag waarom je doet wat je doet? Als je een eerlijk verhaal vertelt waar je enthousiast van raakt, is het makkelijk om jouw verhaal over te brengen en anderen te enthousiasmeren.
- Stel je voor aan welke doelgroep je je verhaal wilt vertellen. Als jouw doelgroep sportieve mensen zijn, dan benader je deze anders dan een doelgroep van mensen die op zoek zijn naar een gezondere levensstijl.
- Laat zien waar je goed in bent. Als jouw kracht zit in het maken van mooie kapsels, laat dit dan zien. Of heb je succesverhalen van tevreden klanten, laat dat dan zien.
- Wees herkenbaar. Zo heb ik zelf altijd hetzelfde type outfit aan tijdens mijn fotoshoots.
- Geef op social media een inkijkje in je privé-leven. Dit maakt jouw bedrijf persoonlijker en dit wekt vertrouwen op.
Door mijn ervaring als bruidsfotograaf heb ik veel ervaring met het vertellen van het verhaal met behulp van beelden. Ik fotografeer nooit op geluk, want alle beelden zijn zorgvuldig gekozen om zo een verhaal te vertellen.
Dus…. laten we op zoek gaan naar jouw merkverhaal en laat mij die vertalen naar beelden die passen bij jouw bedrijf.